Wednesday, July 31, 2013

First time shopping with Lazada.com.my

G u e s s  w h a t ?
Hari ni aku berani mati pergi try beli kat Lazada Malaysia. Baca review, orang kata sekarang Lazada dah stabil sikit, lagipun ada Lazada Promised sampai 2-3 hari.. Sedihnya COD xde kat area aku T_T.
Jadi pergilah order & bayar online je.... proses dia simple je, sebab dia ada sediakan terus bayar online, macam aku guna Cimb.. jadi terus jela bayar. Nak bayar tu pun masih pikir 10 lagi. hoho. last sekali submit jela.

Samsung Galaxy Note 8.0 - memang idaman aku dari sem lepas lagi. HOHO

nampak kan Lazada promise tu.. 
Dah order & dah bayar. tunggu jelah order within 3days. Kalau x within 3days, dapat voucher RM75 :) huhu itu promise dia, kalau dia xpromise, aku pun xpercaya sangat.

Dalam kepala fikir,
-selamat ke sampai kat rumah aku nanti
-tak rosak ke kalau pos dia baling2 nanti
-ni original ke SME warranty
-tak lambat ke sebab kalau leh aku nak dapat minggu ni jugak. 

Sebenarnya dah lebih seminggu aku fikir nak beli. Lepas je lulus Test JPJ pagi tadi terus la pi order kat Lazada ni. Memang berhajat macam tu la. Kalaulah terkandas test JPJ tadi..... aku memang pikir balik nak beli ke taknak beli........

N last, tunggu jelah review aku bila barang dah sampai. hope sangat selamat sampai n xde problem.

^_^

*****UPDATE*****
Tak sampai 3jam, lazada dah bg tracking number guna Gdex. Tak percaya pun ada. cepatnya.... tah tah belum post kot. hehe. kalau xsampai, maksudnya pihak gdex la yang lambat...

1 comments:

NF said...

phone raya! hihi

✦ Popular Post ✦

 
Welcome here :)
 Percuma je!!